A Coca-Cola nem ismeri a magyar embereket

Olvasási idő: 2 perc

Időnként jobb lenne csendben maradni, főleg ha ennyire feltűnően nem tudja valaki, hogy miről van szó. Magyarország soha nem mondott olyat, hogy a “love is love” nem láv iz láv. Kár ilyen kitalált marhasággal lejáratni magát egy ilyen nagy cégnek az egész világ előtt.

Magyarország nem azt hirdeti, hogy a meleg pároknak nincsenek jogaik, vagy próbálja őket elnyomni. Erről itt szó sincsen. Ugyan úgy szabadon élhetnek és szerethetnek, mint bárki más. Csak a család definícióját nem értik. Egy nagy múltú keresztény hagyományokon alapuló állam csupán annyit jelentett ki, hogy a házasság az két különböző nemű ember között jöhet létre. A család pedig őket és gyermekeiket jelenti.

Csak ugye Magyarország a demográfiai problémákat az átfogó és nagyszabású családtámogatásban, a több gyermek születésében látja. Ellentétben a nyugati példával, ahol elárasztják a kontinenst idegen kultúrájú emberek tömegével. Na itt képződik az ellentét. A nyugat nem képes elviselni, hogy nem mindenki úgy táncol, ahogy ők fütyülnek. Ezért bármilyen módon és eszközzel támadják az országot.

De eljön még az az idő, amikor a most, a családtámogatásoknak köszönhetően megszületett és még megszületendő gyermekek felnőnek és tudni fogják, hogy ki- és kik próbálták megakadályozni őket ebben. 20-30 év múlva ők lesznek a társadalom magja. Ők fognak terméket választani maguknak és dönteni, szavazni menni. Nincs szüksége a magyar embereknek arra, hogy segítsenek dönteni nekik bizonyos társadalmi kérdésekben. Képesek erre önállóan is.

Tehát kedves Coca-Cola nem kéne ilyen alaptalan butasággal összerúgni a port egy egész eljövendő nemzedékkel. Magyarország már itt van egy ideje. Soha nem volt könnyű dolga, de eddig még mindent túlélt, amit rámértek a századok. Mindezt pedig rendíthetetlen keresztény hitben tette és teszi ezután is.

Kép: Pixabay

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük